0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

کرم پودر فلورمار خوبه؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه 16 دقیقه
نویسنده : تیم تولید محتوا
1403/06/07
نظرات وبلاگ 0

آیا به دنبال یک کرم پودر با پوشش دهی بالا هستید؟آیا علاوه بر زیبایی سلامت پوستتان نیز برایتان اهمیت دارد؟آیا می خواهید بدانید کرم پودر فلورمار خوبه؟آیا کرم پودر های فلورمار به اندازه شهرتی که دارند خوب هستند؟آیا میخواهید معایب و مزایای کرم پودر های فلور مار را بدانید؟در این مقاله با ما همرا باشید تا کرم پودر های فلور مار را به طور کلی بررسی کنیم و شما را در خرید بهترین کرم پودر راهنمایی کنیم.با ما همراه باشید.

آیا کرم پودر فلورمار خوب است یا خیر؟

تاریخچه برند فلور مار

این برند معروف که امروزه شهرت زیادی دارد در سال1950در شهر میلان که یکی از بزرگترین شهر های ایتالیا است،متولد شد. دوبانوی خوش ذوق به نام های فلوریدا و ماریا با توجه به علاقه شان به زیبایی و محصولات آرایشی تصمیم به تاسیس این برند گرفتند.که بتوانند محصولات زیبایی با کیفیتشان را به تمام خانم های زیبا در سراسر دنیا برسانند .اسم این محصول برگرفته از مخفف ترکیب اسم هردو می باشد.در سال 1970برند فلورمار به ترکیه نیز مهاجرت کرد و رشد چشمگیری در صنعت ارایشی انجام داد.این برند توسط خانواده سنبای خریداری شدوبرند فلورمار وارد مرحله جدیدی از توسعه و پیشرفت خود شد.این برند با هدف تولید محصولات با کیفیت عالی،قیمت مقرون بصرفه توانست محبوبیت خود را در علاقه مندان این حوزه بیشتر و بیشتر کند.

فلورمار اصل

کرم پودر فلورمار خوبه؟

در پاسخ به این سوال باید به طور قطع بگوییم:"بله".کرم پودر برند فلور مار یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات در صنعت آرایشی می باشد.که به دلیل کیفیت خوب مورد توجه خانم های جوان و تمام سنین قرار گرفته است.فرمول بندی کرم پودر های فلور مار با بهترین متد روز است که اکثر محصولاتت این برند کاربردی چند منظوره دارند علاوه بر پوشش دهی  پوست مزایی دیگر هم دارند .

بیشتر بخوانید:"بهترین شماره کرم پودر های فلورمار چیست؟"

ویژگی های کرم پودر فلورمار

1.پوشانندگی خوب: 

کرم پودرهای فلورمار عموماً به دلیل غلظت در رنگدانه هایی که دارند به خوبی روی پوست پخش می شوند و نواقص پوست شما را به خوبی کاور می کند.

2.تنوع در پوشش دهی:

این برند طیف وسیعی از محصولات با پوشش دهی های مختلف را عرضه می کند.که شما عزیزان می توانید متناسب با پوست خود محصول موردنظر خود را خریداری نمایید.

3.فرمولاسیون غنی:

فرمول بندی محصولات فلورماربا بروز ترین تکنولوژی روز می باشد و به گونه ای است که به خوبی رو پوست می نشیندو برروی پوست ماسیده نمی شود.

4.ماندگاری بالا 

شاخص ترین ویژگی محصولات فلورمار ماندگاری و دوام بالای ان در مدتن طولانی است.این ویژگی سبب می شود که ارایش شما در طول روز نیاز به ترمیم ندارد.

5.بافت سبک:

این ویژگی باعث می شود که شما به هیچ وجه با استفاده کرم پودر برروی پوستتان احساس سنگینی نکنید.

6.تنوع رنگ:

این محصولات طیف وسیعی از رنگ های متنوع و جذاب را دارد که با استفاده از این محصولات ظاهری شیک و ساده به شما می دهد.

7.مناسب برای انواع پوست: 

فلورمار کرم پودرهایی برای پوست‌های چرب، خشک و معمولی تولید می‌کند که هر فرد می‌تواند با توجه به نوع پوست خود محصول مناسب را انتخاب کند.

8.قیمت مناسب: 

محصولات فلورمار نسبت به کیفیتی که دارند قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارند.هدف فلورمار ارائه محصولی عالی با قیمت مناسب می باشد که در واقع به فکر رفا مشتریان خود بوده است.

معرفی بهترین محصولات برند فلورمار

کرم بی بی مات کننده فلورمار با 6 رنگ متفاوت SPF 25
مشخصات فنی محصول :
  • نوع : کرم
  • مناسب برای : انواع پوست
  • SPF : 25
  • حجم : 35 میلی لیتر
  • ساخت کشور : ترکیه
  • سایر توضیحات : بافت سبک-جلوه ای مات و مخملی-پوشانندگی بالا-محافظت از پوست-مرطوب کننده-مناسب برای استفاده روزانه-ترمیم کننده پوست-مناسب برای انواع پوست به ویژه پوست چرب-محافظت از پوست در برابر آفتاب
کرم پودر پرفکت کاوریج فلورمار
مشخصات فنی محصول :
  • نوع : مایع
  • مناسب برای : انواع پوست
  • SPF : 15
  • حجم : 50 میلی لیتر
  • ساخت کشور : ترکیه
  • سایر توضیحات : بافت نرم و سبک-پوشش‌دهی کامل و یکدست-ایجاد ظاهری طبیعی و زیبا بر روی پوست- ماندگاری بالا تا 12 ساعت- رطوبت‌رسانی پوست- دارای SPF15 -حاوی روغن زیتون و بادام شیرین- عدم ایجاد حس سنگینی روی پوست- جلوگیری از خشکی پوست- نرم و لطیف‌کننده پوست-مغذی پوست- محافظت از پوست در برابر آفتاب- مناسب استفاده روزانه
کرم پودر مت تاچ flormar
مشخصات فنی محصول :
  • نوع : مایع
  • مناسب برای : انواع پوست
  • حجم : 30 میلی لیتر
  • ساخت کشور : ترکیه
  • سایر توضیحات : پوشش دهی بالا-حاوی ویتامین E -بافت نرم و سبک-ایجاد ظاهری مات بر روی پوست- حاوی آنتی اکسیدان-افزایش شادابی پوست-تنوع رنگ بندی-مناسب برای انواع پوست به ویژه پوست های چرب/مختلط

بیشتر بخوانید:"کرم پودر مخصوص پوست های خشک "

مزایای کرم پودر های فلورمار

  • کیفیت عالی و بی نظیر محصولات 

  • سابقه درخشان و طولانی

  • ساخت کشور ترکیه 

  • پوشش دهی بالا 

  • مناسب برای میکاپ آرتیست ها

  • در دسترس بودن کالا در فروشگاه های معتبر

  • دوام و ماندگاری 24 ساعته مناسب مصرف روزانه 

بیشتر بخوانید:"کرم پودر مخصوص پوست های چرب"

معایب کرم پودر فلورمار:

محصولات فلورمار به دلیل سابقه طولانی مدت خود سعی کرده اند با توجه به نظرات مشتریان معایب و کاستی های خود را برطرف کنند.تنها عیب این برند  که به هیچ عنوان نمیتوان ان را مقصر کرد،وجود محصولات فیک و تقلبی مشابه در بازار لوازم ارایشی است که به هیچ وجه نگران این موضوع نباشید فروشگاه معتبر فلورمار پلاس خرید محصولات اورجینال این برند را برای شما فراهم کرده اند.

بیشتر بخوانید:"ترفند های شناسایی کرم پودرهای اصل از تقلبی "

نکاتی که قبل از خرید کرم پودر فلورمار باید بدانید:

کرم پودر های فلورمار کیفیت بالایی دارند ولی انتخاب محصول مناسب شرط مهمی در استفاده از این محصول است.شما عزیزان باید متناسب با رنگ پوست خود،جنس پوست خود (چرب، خشک، مختلط یا حساس)،مقدار پوشش مورد نظرتان و… انتخاب درستی انجام دهید.باید انتخاب محصولتان به گونه ای باشد که به خوبی پوستتان را کاور کند و ظاهری مات جلوه ای شیک و زیبا می بخشد.

نتیجه‌گیری:

کرم پودر های فلورمار انتخابی ایده ال برای کسانی است که به زیبایی خود اهمیت می دهند،این برند از آزمون وخطاهای بسیار گذر کرده است که به اینجا رسیده بی شک کرم پودر های فلور مار عالی هستند.می توانید بدون هیچ نگرانی تمامی محصولات این برند استفاده کنید .فروشگاه فلورمار پلاس طیف گسترده ای از محصولات اورجینال را برای شما موجود دارند.می توانید از وسایت رسمی نمایندگی این برند(فروشگاه فلورمار پلاس)محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایید.

 

نظرات کاربران
نظرات کاربران
با عضویت در سایت نظر خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید
افزودن نظر جدید
افزودن نظر جدید
acceptingtosubmitcomment