0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

کرم پودر فلورمار اصل و تقلبی

زمان مورد نیاز برای مطالعه 15 دقیقه
نویسنده : تیم تولید محتوا
1403/06/05
نظرات وبلاگ 0

کرم پودر یکی از پر مصرف ترین محصولات زیبایی و آرایشی می باشد،که در بین خانم ها مورد استقبال قرار گرفته است.با انتخاب کرم پودر اصل و درجه یک،لطف بزرگی به پوست خود می کنید زیرا گاهی این کرم پودر ها برای طولانی مدت برروی پوست شما هستند.کرم پودر های فلورمارجز برترین برند های روز دنیا هستندکه متاسفانه محصولات فیک وتقلبی این برند نیز در بازار لوازم ارایشی فراوان پیدا می شود. مادراین مقاله قصد داریم به ترفندانتخاب کرم پودراصل ،تشخیص کرم پودرفلورماراصل و تقلبی،تفاوت کرم پودر فلورمار اصل و تقلبی،نکات مهم در انتخاب کرم پودرو معرفی کرم پودر های اصل فلورمار بپردازیم:

کرم پودر فلورمار اصل و تقلبی

تفاوت کرم پودر فلورمار اصل و تقلبی

اگر تمایل به استفاده ازکرم پودر های برند فلورمار دارید باید بگوییم که در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی برند فلورمار به دلایل متعددی مورد توجه و استقبال خانم هایی که به زیبایی خود اهمیت می دهند قرار گرفته است.به دلیل کیفیت و سابقه درخشان این برند آرایشگران نیز از این محصول استفاده می کنند،با این وجود اگر قصد دارید از این برند کرم پودر خریداری کنید.با مطالعه این مقاله می توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید.

ویژگی های کرم پودر فلورمار اصل

با دقت بروی موارد ذیل شما به راحتی میتوانید کرم پودر اصل را از تقلبی تشخیص دهید ویژگی های کرم پودر اصل به شرح زیر می باشد.

1.نوع بسته بندی

اولین قدم برای تشخیص دقت به بسته بندی محصول است معمولا کیفیت بسته بندی محصولات اصل بالاتر است،به فونت،رنگ،املای کلمات دقت نمایید،برچسب ها باید به طورکامل و بدون هیچ خط و خش چسبیده باشند.تمام اطلاعات اعم از تاریخ انقضا،شماره سریال ،بارکد و مواد تشکیل دهنده به طور خوانا درج شده باشد.مهر اصالت و هولگرام باید حتما روی محصول چسبیده شود.

2.قیمت محصول

برخی فروشگاه ها و سایت ها این محصول را با قیمت پایین تری عرضه میکنند و به عنوان تخفیف های شگفتانه محصولات تقلبی خود را به فروش می رسانند.از طرفی دیگر برخی با گذاشتن قیمت بالا میخواهند بگویند که محصول ما اصل است که شما باید با دقت برروی موارد دیگر محصول اصل از تقلب رو بشناسیم.

3. بافت و رنگ:

کرم پودر های اصل معمولا به دلیل فرمول بندی خاصشون بافتی نرم و سبک دارند و به آسانی روی پوست پخش می شوند.دارای رنگ های طبیعی و بسیار نزدیک به بدن می باشد.

4. بوی خوب و غیر زننده :

کرم پودر های اصل بوی خوب و غیر زننده ای دارند. می توان نشان دیگری از راه های تشخیص کرم پودر اصل از تقلب را بوی محصول در نظر گرفت.

5. محل خرید:

برای خرید یک محصول با کیفیت و اصل بهتر است از یک فروشگاه معتبریا نمایندگی رسمی برند فلورمار(فلورمارپلاس) خرید کنید.هنگام خرید محصول اصل به اعتبار فروشگاه و نظرات مثبت و منفی دقت نمایید.

6. کد اصالت:

شما عزیزان باید بررسی کدرا حتما انجام دهید.زیرا،برخی برندها از کد اصالت برای محصولات خود استفاده می‌کنند. با وارد کردن این کد در سایت مربوطه می‌توانید از اصالت محصول اطمینان حاصل کنید.

بیشتر بخوانید:"کرم پودر فلورمار مخصوص پوست خشک"

بهترین کرم پودر مناسب انواع پوست

کرم پودر فلورمار تقلبی

1.دارای بسته بندی های بی کیفیت و نامرغوب

2.قیمت های پایین با عنوان تخفیف

3.بافت سنگین دارد و به راحتی برروی پوست پخش نمی شود

4.بدون بوی خوب یا دارای بوی زننده

5.بدون هولگرام اصالت کالا 

6.تاریخ انقضاهای طولانی مدت 

معرفی کرم پودر های اصل فلورمار

سرم کرم پودر پاور فیوژن_Fusion Power Foundation Serum
مشخصات فنی محصول :
  • نوع : کرم
  • مناسب برای : انواع پوست
  • ساخت کشور : ترکیه
  • سایر توضیحات : دارای پوشش دهی بالا-ضد اکنه و جوش-ماندگاری بالاترمیم کننده پوست
کرم بی بی فلورمار با 6 رنگ متفاوت- BB CREAM
مشخصات فنی محصول :
  • نوع : کرم
  • مناسب برای : انواع پوست
  • SPF : 20
  • حجم : 35 میلی لیتر
  • ساخت کشور : ترکیه
  • سایر توضیحات : جلوگیری از پیری پوست-ضد لک و ضد چروک-مات- پوشانندگی مناسب-دارای 6 رنگ متنوع-مرطوب کننده-ترمیم کننده پوست

کرم پودر فلورمار

نکاتی که باید برای تشخیص کرم پودر فلورمار اصل و تقلبی بدانید!

اولین قدم

یکی از معیار های مهم در تشخیص اصالت هرنوع لوازم در بازار  لوازم ارایشی برچسب وزارت بهداشت است،که حتما باید چک شود.

دومین قدم 

کد مخفی شده در قسمت هاشور زده را با ناخن یا جسم نوک تیز بخراشیدو کد حک شده روی آن را به شماره ۲۰۰۰۸۸۲۲ارسال کنید.اگر محصول مورد نظر اصل نباشد پیغام محصول تقلبی برای شما ظاهر می شود.

سومین قدم

 هرگز با دیدن قیمت های پایین محصولات وسوسه به خرید محصول تقلبی نشوید . این تفاوت قیمت به هیچ عنوان ارزش ندارد که سلامتی خود را درنظرنگیرید.

چهارمین قدم 

محصولات فیک اکثرا از سرب بالایی ساخته شدن و برای بدن ضرر دارند بهتر است قبل از خرید مقداری از محصول را بر روی پوست دست خود بمالید و نحوه پخش شدن آن را دقت نمایید.برای اطمینان از میزان سرب به کار رفته از یک ترفند قدیمی استفاده کنید. ابتدا کمی از کرم پودر را روی دست خود امتحان کنید، سپس انگشتر طلای خود را روی همان قسمت بمالید. اگر رنگ کرم تغییر کرد و به تیرگی زد، نشان از سرب بالای موجود در ترکیبات کرم پودر است. 

قدم پنجم

مقداری محصول رو بر روی پشت دستتان بمالید،با تست غلظت محصول متوجه می شوید که آیا به این محصول حسایت دارید یا خیر.

قدم ششم 

با خرید یکبار محصول از یه فروشگاه اگر رضایت کامل دارید می توانید از همان سایت یا فروشگاه معتبر خرید خود را انجام دهید.فروشگاه فلورمار پلاس نمایندگی رسمی محصولات فلورمار است که میتوانید سایر محصولات اصل را از این فروشگاه خریداری نمایید.

کرم فلور مار اصل

در مورد برند فلورمار

تاریخچه‌ای کوتاه از فلورمار

این برند در ابتدای  فعالیت خود در سال1950در شهر میلان ترکیه تاسیس شد سپس در سال 1972تولید محصولات مجموعه خود را به ترکیه منتقل کرد.این برند در سال 2008 با تمرکز بر بازار های بین المللی رشد چشمگیری در صنعت لوازم آرایشی بهداشتی داشت و در بسیاری از کشور ها نمایندگی رسمی وفروشگاه خود را تاسیس نمود.

چرا فلورمار؟

  • تنوع محصولات: 

  • فلورمار طیف بسیاروسیعی از محصولات آرایشی از جمله کرم پودر، رژ لب، ریمل، سایه چشم، لاک ناخن و... را تولید می‌کند.که روز به روز پیشرفت چشمگیری در توسعه محصولات خود دارد.

  • کیفیت مناسب: 

  • محصولات فلورمار با توجه به قیمتشان، کیفیت خوبی دارند و بسیاری از خانم‌ها از آن‌ها راضی هستند. نظرات مثبت کاربران به راستی آزمایی کیفیت محصول گواهی می دهد.

  • قیمت مناسب:

  •  محصولات فلورمار نسبت به بسیاری از برندهای معروف دیگر، قیمت مناسب‌تری دارند.

  • رنگ‌های متنوع:

  •  یکی از ویژگی‌های بارز محصولات فلورمار، تنوع رنگ‌های آن‌ها است. فلورمار معتقد است که رنگ های طبیعی محصولات  حس صمیمیتبیشتری ایجاد می کند.

  • ترکیبات گیاهی:

  •  در بسیاری از محصولات فلورمار از ترکیبات گیاهی استفاده می‌شود که برای پوست مفید است.این محصولات علاوه ب اینکه به پوست آسیبی نمی رساند با عث می شود پوست را شداب نماید.

در مجموع 

امروره محصولات فیک بسیاری در بازار لوازم ارایشی موجود هست، ممکن است دو محصول بسیار شبیه به هم باشند وراه تشخیص اصل از تقلبی برای شما دشوار باشد.اگر جز دسته افرادی هستید که کیفیت محصوات آرایشی برایتان اهمیت زیادی دارد ما در این مقاله تمام راه ها و ترفند های تشخیص کرم پودر فلورمار اصل و تقلبی را به شما اموزش دادیم امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شود.





نظرات کاربران
نظرات کاربران
با عضویت در سایت نظر خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید
افزودن نظر جدید
افزودن نظر جدید
acceptingtosubmitcomment