0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

بهترین کرم پودر برای پوست چرب با قیمت مناسب

زمان مورد نیاز برای مطالعه 15 دقیقه
نویسنده : تیم تولید محتوا
1403/06/26
نظرات وبلاگ 0

برخی از پوست ها چرب میباشد و انتخاب یک کرم پودر مناسب برای این پوست ها دغدغه هر خانم با سلیقه ای است که به پوست خود اهمیت بسیاری می دهد.برا ایجاد یک ظاهر بدون براقیت  مات انتخاب کرم پودر بسیار مهم است.ما در این مقاله شما را با ویژگی های شاخصی که یک کرم پودر مناسب پوست چرب باید داشته باشد،آشنا میکنیم و بهترین برند خارجی مناسب این نوع پوست را به شما معرفی میکنید. با ما همراه باشید.

کرم پودر مناسب پوست چرب

کرم پودر خوب برای پوست چرب چه ویژگی‌هایی دارد؟

پوست های چرب به دلیل عدم کنترل چربی و سبوم روی پوست باعث ایجاد لایه ای چرب و براق خصوصادر ناحیه Tشکل صورت می شوند.وباعث بهم ریخته شدن ارایش وریزش کرم از روی پوست می گردد.در نتیجه  باید با انتخاب یک کرم پودر با ویژگی های مناسب آرایشی زیبا و ماندگار را به خود هدیه دهید.این ویژگی ها شامل چه چیز هایی است؟در ادامه به تک تک  ان ها میپردازیم:

1.فرمول بندی سبک

فرمول بندی سبک این محصولات سبب می شود که به صورت لایه ای نازک برروی پوست قرار گیرد و منافذ باز پوست را مسدود نکند.در نتیجه از ایجاد جوش و لک جلوگیری نماید.محصولاتی که برای این نوع پوست استفاده می کنید حتما باید فاکتور فرمولاسیون سبک را دارا باشند.

2.خاصیت مات کنندگی

برخی ترکیبات این محصولات موجب می شود که با تحریک سطح پوست سبوم و چربی ترشح شده توسط پوست را کنترل نماید.با این کنترل هم از براقیت پوست ناشی از تولید این چربی جلوگیری می کند هم جلوه ای مات و نچرال به صورت شما می دهد.امروزه ایجاد جلوه های مخملی و مات بسیار ترند شده است.

بیشتر بخوانید:"بهترین کرم پودر برای پوست چرب وجوش دار"

بهترین-کرم-پودر

3.پوشانندگی بالا 

این محصولات باید حتما دارای پوشانندگی نسبتا خوبی باشندزیرا پوست های چزب مستعد جوش و اکنه هستند و در صد بالایی احتمال دارد برروی این پوست ها رد جوش و اکنه نیز وجود داشته باشد.با استفاده از محصولاتی که پوشش خوبی دارد شما می توانیداین نواقص را به خوبی کاور نمایید.

4.ماندگاری بالا:

برای داشتن آرایش ماندگاری بادوام باید ازکرم پودرهایی استفاده کرد که زمان بیشتری برروی پوست باقی بماندو در طول روز نیاز به ترمیم نداشته باشد.استفاده ازکرم پودر هایی با ماندگاری بالا هم برای استفاده روزمره هم برای مهمانی هاومجالس خاص استفاده می شود.

5.بدون پارابن و بدون چربی:

معمولا کرم هایی که دارای این ترکیبات هستند باعث تحریک پوست می شوندوممکن است باعث بروز مشکلات و اگزما های پوستی شود پس استفاده از محصولات فاقد پارابن و چربی پیشنهاد می گردد.

بیشتر بخوانید:"بهترین کرم پودر برای پوست های لک و خشک"

کرم پودر فلورمار

بهترین برند کرم پودر برای پوست چرب با قیمت مناسب

برند های معتبری در زمینه تولید کرم پودر های مناسب پوست چرب فعالیت کرده اندومحصولات فوق العاده ای را به بازار آرایشی عرضه کرده اند.اما اگر به دنبال بهترین برند کرم پودر برای پوست چرب با قیمت مناسب هستید باید به شما محصولات فلورمار را معرفی کنیم:

بیشتر بخوانید:"کرم پودر اورال بهتره یا فلورمار؟"

برند فلورمار

برند فلورمارFELORMAR

این برند با تمرکز بر نیاز های مشتری به تولید محصولاتی با کیفیت و بادوام توانسته استقبال کاربران راجلب کند و جز محبوب ترین ها در این حوزه شود.ترکیباتی که در محصولات خود استفاده میکند با استفاده از بروزترین دانش روز می باشد ومواد معدنی و روغن های گیاهی وسایر ترکیبات با ارزشی را در خود جای داده است.محصولات این برند پوشانندگی بالای داردو به راحتی پوست شما را کاور میکند.بافت بسیار سبک و خاصیت ضد جوش و ضد لک بودن این محصول هم که از ناگفتنی هایی است که باید بدانید.این محصول از نظر کیفیت و ماندگاری و سایر ویژگی ها با برند های مطرح رقابت می کندولی قیمت مناسبی را برای خرید راحت کاربران خود دارد.محصولات این برند را از فروشگاه های معتبر و نمایندگی این محصولات در ترکیه خریداری نمایید.

معرفی محصولات برند فلورمار مناسب پوست چرب

سرم کرم پودر پاور فیوژن_Fusion Power Foundation Serum
مشخصات فنی محصول :
  • نوع : کرم
  • مناسب برای : انواع پوست
  • ساخت کشور : ترکیه
  • سایر توضیحات : دارای پوشش دهی بالا-ضد اکنه و جوش-ماندگاری بالاترمیم کننده پوست
کرم پودر پرفکت کاوریج فلورمار
مشخصات فنی محصول :
  • نوع : مایع
  • مناسب برای : انواع پوست
  • SPF : 15
  • حجم : 50 میلی لیتر
  • ساخت کشور : ترکیه
  • سایر توضیحات : بافت نرم و سبک-پوشش‌دهی کامل و یکدست-ایجاد ظاهری طبیعی و زیبا بر روی پوست- ماندگاری بالا تا 12 ساعت- رطوبت‌رسانی پوست- دارای SPF15 -حاوی روغن زیتون و بادام شیرین- عدم ایجاد حس سنگینی روی پوست- جلوگیری از خشکی پوست- نرم و لطیف‌کننده پوست-مغذی پوست- محافظت از پوست در برابر آفتاب- مناسب استفاده روزانه

بیشتر بخوانید:"آیا کرم پودر فلورمار خوبه؟"

کرپودر فلورما مخصوص پوست چرب

سوالات متداول درباره بهترین کرم پودر فاقد چربی

1.آیا کرم پودر فاقد چربی برای همه مناسب است؟

اینوع کرم پودر ها معمولا برای پوست های مختلط و چرب استفاده می شود.زیرا این پوست هابه خودی خود دارای چربی هستنداما باید بگوییم که پوست های خشک نیز در صورتی می توانند از این محصولات استفاده کنند که قبل از مییکاپ از یک مرطوب کننده به عنوان زیر ساز استفاده کنند.

2.آیا کرم پودر فاقد چربی باعث خشکی پوست می‌شود؟

خیر.این محصولات فقط از ایجاد چربی اضافه جلوگیری میکندومی توانید برای نتایج بهتر از محصولاتی که دارای مرطوب کننده هستند استفاده کنید.

3.چه کرم پودری برای پوست‌های چرب مناسب است؟

محصولاتی که دارای ترکیباتی از جمله هیالورونیک اسید که ماده معدنی کم یابی است به دلیل کنترل چربی پوست و خاصیت ابرسانی به پوست مناسب می باشند.

بیشتر بخوانید:"کرم پودر های فلورمار برای پوست های چرب"

مراقبت از پوست چرب

نکات مهم در انتخاب کرم پودر:

  • با دقت بر ترکیبات می توانید متوجه شوید که محصول مورد نظرتان برای چه پوستی مناسب است.آیا پارابن و چرب دارد یا خیر؟یا مواد حساسیت زا دارد یا خیر؟
  • با استفاده از یک پرایمر می توانید به زیر سازی آرایش خود کمک کنیدوسطحی صاف ویکدست به پوست خود بدهید و ماندگاری ارایش خود را بالا ببرید.

در نهایت 

اگر جز کسانی هستید که علاوه بر زیبایی به دنبال سلامت پوستشان نیز هستند و دارای پوست چرب هستند ما کرم پودر های برند فلورمار را پیشنهاد میکنیم این محصولات با بهترین قیمت  در بازار عرضه می شود شما سایر محصولات برند فلورمار را از فروشگاه معتبر فلورمار پلاس با ضمانت اصالت کالاخریداری نمایید.



نظرات کاربران
نظرات کاربران
با عضویت در سایت نظر خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید
افزودن نظر جدید
افزودن نظر جدید
acceptingtosubmitcomment