0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

بهترین کرم پودر برای پوست خشک و لک دار

زمان مورد نیاز برای مطالعه 14 دقیقه
نویسنده : تیم تولید محتوا
1403/06/19
نظرات وبلاگ 0

آیا شما هم دغدغه یک کرم پودر مناسب پوستتان را دارید؟آیا می دانستید پوست های خشک بیشتر مستعد لکه می باشند؟ایا به دنبال یک کرم پودر مناسب برای کاور کردن لکه های پوست خود هستید؟پوست های خشک بیشتر در معرض ایجاد لک و آکنه قرار می گیرند انتخاب یک کرم پودر که تمام این نواقص را پوشش دهد و از ایجاد بیشتر لکه جلوگیری کند دغدغه همه خانم های خوش ذوقی است که به زیبایی خود اهمیت می دهند.

کرم پودر مخصوص پوست خشک و لکه دار.

در این مقاله ابتداشما را با دلایل ایجاد پوست های خشک و لکه دارآشنا میکنیم تا با شناختن ان حداقل از امروز جلوگیری کنید.سپس به معرفی "بهترین کرم پودر برای پوست خشک و لک دار" در 1403می پردازیم و شما را برای درمان و پیشگیری از ایجاد پوست خشک راهنمایی میکنیم.

علل ایجاد پوست های خشک و لکه دار

عوامل بسیار ی وجود دارد که به ایجاد پوست خشک کمک کند و به مرور باعث بروز لک و اکنه برروی پوست شود.که در ادامه به ان می پردازیم:

1.عوامل محیطی تاثیر گذار

شرایط اب و هوایی بسیار موثر می باشد.نور خورشید، سرمای زید یا حتی خاک و باد می تواند در هنگام تماس با پوست رطوبت آن را از بین ببرد.برخی افراد با وررود به استخر ها و تماس پوستشان با کلر چربی پوستشان را از دست می دهند.برخی مواد های شیمیایی مثل الکل،رنگ مو مواد شوینده باعث تحریک پوست و در نهایت خشکی پوست می گردد.

حتما بخوانید:"کرم پودر فلورمار بهتره یا لورال؟"

علل ایجاد پوست خشک

2.عوامل داخلی تاثیرگذار

کم نوشیدن آب نقش بسزایی در خشکی پوست دارد،حداقل 8لیوان آب در روز الزامی است.کمبود ویتامین ها و مواد مغذی نیز موثر است باید تغذیه سالم داشته باشید.برخی  داروهای ضد افسردگی و داروهای فشارخون نیز گاهی برروی خشکی پوست تاثیر می گذارد.بیماری های پوستی هم اگر درمان نشود باعث خشکی و قرمزی پوست نیز می شود.افزایش  سن نیز باعث ایجاد چین وچروک و خشکی پوست می شود.الرژی،استرس،یائسگی یا مسائل هورمونی می تواند نقش مهمی در ایجاد لک داشته باشد.

بیشتر بخوانید:"کرم پودر مخصوص پوست گندمی"

کرم پودر فلورمار

چه نوع کرم پودری مناسب پوست های خشک و لکه دار است؟

1.کرم پودر هایی که خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی دارند،برای این نوع پوست عالی هستند.کرم پودر های ابرسان اصولا دارای ترکیباتی مانند هیالورونیک اسید، گلیسیرین و روغن‌های طبیعی می باشند که در حفظ رطوبت پوست کمک شایانی می کنند.

2.کرم پودری مناسب این نوع پوست ها است که پوشش دهی بالایی داشته باشد.ولی پوشش دهی بالا در کنار بافت سبک شما را به نتیجه دلخواه می رساند.بافت سنگین منفذ را ممسدود میکند وباعث ایجاد جوش می شود.اماکرم پودر هایی با بافت سبک روی پوست به راحتی پخش می شود.

3.برای پوست های خشک و لک دار از کرم پود های بدون چربی و غیر کومدون زا استفاده کنید تا از بروز جوش و التهابات پوستی نیز ممانعت کند.

بیشتر بخوانید:"ترفند های تست رنگ کرم پودر"

بهترین برند کرم پودر های مناسب پوست های خشک و لکه دار

بهترین کرم پودر که تمام فاکتور های مناسب پوست های خشک و لکه درا را در خود داشته باشد برند فلورمار است.این برند با بروز ترین دانش وتکنولوژی روز محصولات خود را تولید می کندوترکیبات محصولاتش را از بهترین و عالی ترین مواد مغذی و ماده های معدنی و روغن های گیاهی تشکیل داده که علاوه بر پوشش دهی به تقویت و بهبود پوست نیز می پردازد.این کرم پودر ها بافت سبکی دارند و بدون هیچ گونه تست حیوانی ساخته شده اند.اکثر کرم پودر های فلورمار قابلیت رطوبت رسانی دارد.و از رطوبت موجود در پوست محافظت میکند.

معرفی بهترین کرم پودر های مناسب پوست های خشک و لکه دار

کرم بی بی مات کننده فلورمار با 6 رنگ متفاوت SPF 25
مشخصات فنی محصول :
  • نوع : کرم
  • مناسب برای : انواع پوست
  • SPF : 25
  • حجم : 35 میلی لیتر
  • ساخت کشور : ترکیه
  • سایر توضیحات : بافت سبک-جلوه ای مات و مخملی-پوشانندگی بالا-محافظت از پوست-مرطوب کننده-مناسب برای استفاده روزانه-ترمیم کننده پوست-مناسب برای انواع پوست به ویژه پوست چرب-محافظت از پوست در برابر آفتاب
سرم کرم پودر پاور فیوژن_Fusion Power Foundation Serum
مشخصات فنی محصول :
  • نوع : کرم
  • مناسب برای : انواع پوست
  • ساخت کشور : ترکیه
  • سایر توضیحات : دارای پوشش دهی بالا-ضد اکنه و جوش-ماندگاری بالاترمیم کننده پوست

بیشتر بخوانید:"کرم پودر های فلورمار مخصوص پوست خشک"

درمان و پیشگیری از پوست خشک

درمان و پیشگیری از ایجادپوست خشک و لکه دار

کسانی که دارای این نوع پوست هستند باید به صورت مرتب پوست خود را مرطوب نگهدارند..روزانه حداقل 8لیوان آب بنوشند.تغذیه سالم و سرشار از ویتامین ها خصوصا ویتامین eمصرف کنند.از استحمام کردن های طولانی اجتناب کندد و پوست خود را در معرض اب داغ قرار ندهند.شوینده های ملایم استفاده کنند و در صورت نیاز حتما با یک متخصص پوست مشورت کنند.

کلام اخر

با اطلاعاتی که به شما دادیم شما را به شناسایی پوست خود دلایل خشکی پوست آشنا شدید.بهترین برندکرم پودر های مناسب پوست خشک و لکه دار و بهترین کرم پودر های فلورمار را به شما معرفی کردیم.درمان و پیشگیری از ایجاد پوست خشکو لکه دار را برای شما اوردیم.امیدواریم به پاسخ سوالات خود رسیده باشید و انتخاب درستی انجام دهید.

نظرات کاربران
نظرات کاربران
با عضویت در سایت نظر خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید
افزودن نظر جدید
افزودن نظر جدید
acceptingtosubmitcomment